Followers

Tuesday, October 2, 2012

Jalak Hitam

Assalam.. Lama dah rasanya tak update blog ni. Bukan berhenti main ayam, ilmu breeding dalam penghasilan ayam laga bermutu masih berkembang dan R&D ini masih diteruskan sahabat-sahabat geng peminat ayam laga Tapah-Langkap. Sekarang banyak main kepada ayam yang cepat buat keje, bagi ayam lumpuh dan jem, di mana style himpit kaw2 dibawa ke tengah dalam produk kami. Harapan saya kepada mereka yang pernah mencuba produk kami berpuas hati, tiada lagi ayam pama, ayam thai, atau segon, kami akan menggunakan nama produk hasil silangan ini dengan baka kami sendiri. insyallah akan saya update selepas ini..


Ayam jalak pukul body? Pasti sahabat yang dah lama bergelumang dengan dunia ayam laga ini kenal darah2 yang mengalir dalam tubuh ayam ini. Semuanya diadun melalui pembaka dan indukan yang menghuni reban yang mana juga adalah champion satu ketika dulu. Rekod anak orang kata boleh kira lah. Sekian dari saya. Apapun terima kasih kepada semua yang memberi nasihat dan membantu dalam penghasilan produk bermutu ini. 

3 comments:

  1. Bradik dia jalak merah pun tbaik.adu gan gu nak msk 1 bulu pun dia blh langgar.dah mcm ayam dh cuci@matang.dia punya pukul kasar.padahal baru nk msk 7bln,2.8kg..tq wan.tbaik dr benih memey vs ibu mathai..

    ReplyDelete
  2. alhamduliah jika che ham puashati dengan produk kami.. banyak lagi akan datang.. ada kesempatan marilah melawat reban.. (",)

    ReplyDelete